Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Amanda - 7 augusti 2008 18:37

Hejsan alla sötisar! :)

Sorry jag har inte skrivit på jättelänge men jag har haft mkt att göra och har bara inte orkat med att skriva men ska försöka vara inne och skriva varje dag från och med nu ;) Jag kan ju börja med att säga att jag har spelat två fotbollscuper. Aros & Norway cup. Båda va jätteroliga att spela fast norge var nog lite roligare. Vi träffade massor av killar (a) Några söta och några blääääää. Vi träffade venezuela från förra året(på gothia cup, hehe sötnosar) Det gick ganska bra i cupen. Det var typ bara vårat lag som kom från sverige asså i flickor 95. Men jag har saknat mikaela jättemkt vi har typ inte träffats på 4 veckor eller nått. Men imorn så ska vi åka tsm till märta för att fira henne :) Ska typ köpa ett presentkort på jc eller någon annan klädes affär :) Vad tycker ni ? Bara för att byta ämne, ni kanske vet att jag älskar att lyssna på musik ;P lyssnar just nu på Lady Gaga - Just dance . Kanske lägger in videon och texten lite senare :) Nu på dagarna finns det inte så jättemkt att göra så jag brukar leka med min hund tyson och på kvällarna är jag med kompisar och sover över :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards